وبلاگ - آخرین اخبار

10 روش حرفه ای افزایش فالوور اینستاگرام!

  • در صفحه شخصی خود سعی کنید با مردم در تعامل و ارتباط باشید و جواب کامنت ها و سوالات آن ها را بدهید. این موجب می شود افراد به شما بیشتر اعتماد کنن و حس کنند فردی واقعی در پست صحنه این صفحه وجود دارد. هم چنین می توانید در صفحات پربازدید بروید و در بحث ها و نظرات آن ها شرکت کنید.
  • از عکس های باکیفیت برای اشتراک گذاری پست ها و پیام های خود در اینستاگرام استفاده کنید زیرا در این شبکه تصاویر حرف اول را می زند.
  • با رویداد ها و حوادثی که اتفاق می افتد، با انتشار یک مطلب و پست واکنش نشان دهید و از این طریق مخاطبان را به سمت خود جذب کرده و ارتباط خوبی با فالوور های خود برقرار کنید.
  • شما می توانید با قابلیتی که اینستاگرام در اختیار شما قرار داده و انتشار ویدیو یک دقیقه ای، به فالوور های خود نشان دهید پروفایل اینستاگرام شما زنده به نظر برسد. هم چنین وجود قابلیت دیگر در اینستاگرام یعنی استوری، موجب بهتر دیده شدن تصاویر، ویدیو ها و معرفی صفحه خود به دیگر کاربران شوید.
  • با ایجاد رقابت در صفحه خود و برگزاری مسابقات و جوائز، کاربران و فالوورها را ترغیب کنید که صفحه شما را دنبال کنند. به اینصورت می توانید صفحه خود را به سرعت به بقیه کاربران معرفی کنید و موجب محبوب تر شدن برند و صفحه خود و افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام خود شوید. این کار می تواند ترافیک سایت شما را نیز افزایش دهد.
  • با وصل کردن صفحه فیسبوک خود به اینستاگرام و بیزینسی کردن آن، می توانید پست های خود را در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر کرده و ارتباط خود با کاربران را تنها به اینستاگرام محدود نکنید.
  • هنگامی که در بلاگ های دیگر نظر و کامنت می گذارید، می توانید با درج پروفایل اینستاگرام خود به شکل لینک در این قسمت، کاربران و نویسندگان وبلاگ ها را برای فالو کردن خود تشویق کنید.
  • همچنین شما می توانید از طریق ربات افزایش اینستاگرام و با خرید فالوور ایرانی اینستاگرام، فالوور های مرتبط با صفحه خود را به صورت هدفمند جذب کنید.
  • وقتی دیگران پیام های شان را لایک می کنند و برایتان نظر می گذارند، شما نیز متقابلا باید چنین کاری را برای آن ها انجام دهید و در واقع با این کار، از آن ها تشکر و قدردانی کنید. این کار باعث افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام و افزایش لایک پست های صفحه شما می شود.
  1. شخص کردن هدف

قبل از هر چیز سعی کنید که هدف خود را مشخص کنید. به این صورت که سوالاتی از خودتان بپرسید از قبیل: “جایگاه و شرایط مورد انتظار و مقبول من در سال آینده کجاست؟”، “تعداد فالوورهای مطلوب من چقدر است؟” ، “بیشترین تعداد لایک و کامنت من در چه حدودی است؟”. برای این سوالات پاسخی در ذهنتان تداعی نشد؟ اگر پاسخی برای این سوال ها نداشته باشید قبل از اینکه دست به هر عملی بزنید باید هدف خود را مشخص کنید.

  1. شناخت پیدا کردن از رقبا

شما می توانید رفتار رقیب های خود را تحلیل کنید. نقاط ضعف و قدرت آن ها را پیدا کنید و از تجربه ی آنها درس بگیرید. مثلا توچجه کنید که بیشترین لایک متعلق به چه پستی است؟ و همینطور بیشتر و کمترین کامنت؟ مسائلی ازین دست باید مورد توجه قرار بگیرد.

  1. القا کردن هویت برند به مخاطب

شما می توانید پست هایی کاملا متفاوت و مبتکرانه به اشتراک بگذارید اما این موضوع را فراموش نکنید که اگر همه ی پست ها از تم مشخصی پیروی کنند جذابیت و نظم بیشتری به کار شما میبخشد. همین طور از داشتن لوگو غافل نشوید. لوگو به شما کمک می کند که در دید مخاطب حرفه ای تر به نظر برسید. همچنین می توانید شعار خاص خود را داشته باشید تا مخاطب این حس که شما در کارتان جدی هستید را دریافت کند. به این طریق ملاحظه میکنید که باعث افزایش فالوور اینستاگرام شده اید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 19 =